» 8/11-09 -softdag.

2009-11-08 @ 23:27:57

HEEEEJ BLOGGEN!
 igår efter att jag bloggade så drog jag t maggie vi bara tog de lugnt o så, köpte chips och cola och kollade på what a girl want's den var ganska så bra faktist.. idag har dagen varit helt lugnt  vaknade typ 16.00. så jävla gött o sova längesen jag sov så läänge..  sen när jag vaknade så stack jag o maggie ut lite.. köpte cigg sen stack vi hem ti maggie lite och jag stack hem ..  hamnade i slagsmål innan idag med. aa åkte nt på stryk iaf. yasSo ni vet. the G. fast får nt leka G för chibbe så ska nt göra de . men saken är den jag leker nt jag är ju . hihi ..
iaf kom hem stack tibax t maggie skulle sova där.. sen jag fick nt så jag var tvungen och dra hem.
sjukt pinsamt träffa georges och jag skämde ju ut mig på grand framför han och han minns de men ja va svin full ju.  och träffade min blivande man idag han är bara lite liten så han ska växa till sig sen ska vi allt se så de blir jag och han. gullunge är han. såsööt, maah babybooy  (.v- 
 




**



nu funderar jag på och bli ljushårig, ganska så ljusbrunt hår, men vet nt riktigt.. undrar om de blir snyggt  . men jag behöver förändring.. så det blir nog rätt så najsigt.  inshalla.

aja nu iaf sitter jag och lyssna på dom bästa girlicious - babydoll. alltid min favorit like me är också jävligt bra.
miss maah arton.. men vi ses imon i skolan vi har båda bestämmt att måste sköta skolan .. annars blir jag nog utslängd ska ha evk den 18nov. jag får nt bli utslängd. "/              
 
idag är det farsdag,  så säger grattis t min arabiska baba.. me always gonna love you ^ <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback