»9/12-09 - nameeen,

2009-12-09 @ 23:24:03

NAMEN HEJSAAAAAAAn!

sjukt jävla bra idag& igår, älskar er mina rumpnissar ida&arton, har alltid lika kul me er, vart i halmstad igår o idag, shoppat.. hatar att min usbhora är cp, men ska fixa de.. så ja kan lägga ut lite kuligt hiihi!!
igår var ja me min lilla älskling's kille babosh.. sötast killen någonin.. vill bara äta han o sen ha kvar han på samma gång, men folk säger de går nt, som den kakan ni vet, som man nt kan ha o samtidigt äta den.
iaf fucking club nordic på fredag, tror ni jag ska dit? nej ska ju nt de fifan :/ menmen^^ livet går vidare, ska sitta hemma o gör nåt kul , elr ska festa loosss, abooew bree.. helt flumsig o allt.
& har nt så mkt på plast hjärtat för tillfället.. efter som ja nt har nåt hjärta bara av plast men återkommer!


ciao belle!

bara för han är underbart vacker!


Kommentarer

Postat av: gelardina

daaaaamn ..

var det han hær du menade?

då nær vi var i hstad? :O

2009-12-10 @ 02:32:31
URL: http://gelardinaseferi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback