»11/1-10

2010-01-11 @ 02:08:21

tja!
kom hem vid fyra idag. sov ju hos ida. så jag tog bussen hem vid halv fyra. dina följde mig en bit, snuttis! <3
sen har jag bara vart hemma idag, riktigt skönt faktist. fixat mina naglar o så lite lätt blev inget stort.
så möte jag naile vid nio, vi stack o köpte cigg o tog en promenad. mysigt som vanligt. stack hem t naile o gud vad jag saknar de våra tider. ska lägga ut lite kul bilder på oss. mig naile & gona. jag älskar mina tjejer!
saknar dom sjukt.. synd att vi gled isär o hoppas verkligen vi kan få ihop de igen.
vi satt vid datan hela tiden elr aa naile va inne i sina sms me ajet,.. fick verkligen nt störa henne för hon får flipp.
kärlek tror jag de kallas. sen tog jag en kopp kaffe, hade skönt snack me hennes mamma o så!
kommer gå bra de här. känner de på mig år 2010. dunderbra!
saknar min syster sjukt mkt me! :/  buuh kanske drar t skolan imon för o träffa henne !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback