»10/1-10 - zäta's.

2010-01-11 @ 01:59:50

hejsan.
va på zäta's i går kväll. men de sög rätt hårt för jag nt såg den fina ja brukar se när jag är där, så stack innan tolv typ.. stack hem t ida.. vi bara softade hemma hos henne vid dator, skulle hem vid tre men hennes söta mamma tyckte nt jag skulle gå t' stan ensam så sov över. vid tre lagade vi mat, haha nudlar o tog en cider, gött!
älskar o va me den tjejen!! alltid lika kul! väntade på adde men hon sov över hos frida.
hade en dröm om j, som var både bra o dålig, de som var bra va att han fria & de dåliga va att jag sa nej. vilken dröm så nt sann.. hade jag fått chansen hade jag aldrig bangat på o ta den. aldrig. lovar er. hoppas på de här!

imon ska jag t arbetsförmedlingen boka en kurs för undersköterska har bestämt mig nu ska ändra mitt liv helt! ska bli bra .
kan nt leva mitt liv som jag lever de, de funkar nt. & jag har naile's mamma o tacka för de. sjukt underbar människa! tack för du finns sadife!! <3


Kommentarer

Postat av: anonym

naww vad gullit skrivet :)

2010-03-15 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback