»7/1-10 - underbart!

2010-01-11 @ 02:02:31

hejsan!
just nu sitter jag hemma hos johanna. med arton,ida,adelina & emelie. myspys. precis gjort pizza. HAHA ida's pizza blev svart. hon suger. hahha! nu ska vi spela spel! jag vinner alltid för jag är så grym på spel!
o sen ska vi se en undebart bra film så kommer in sen o bloggar om min kväLL!


KYSS

ooh kollade på LA GIGALO, aså aldrig sätt så bra film så de är ett sjukt bra film tips för er som vill se en bra film.. typ att ja kommer se den om o om igen.
sen kollade dom på en film som handlade om snusk så jag sket i o kolla på den o spelade spel me arton.
sov hos johanna den kvällen elr aa sov nt åkte hem vid tio o gick o la mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback