5april.

2010-04-05 @ 14:57:18

shuue blooggen, hur mår ni alla kära!
just nu sitter jag hemma hos adde o väntar på mat, korv o makaroner, mums! (:
ska äta med adde & albina.. romatiskmiddag!
senare hoppas vi på att moppe fungerar så ska vi dra oss t donken. o sen hoppas vi på något kul ikv.
o väntar på att arton ska in på msn o så vi kan bestämma va som händer ikv.. hoppas de händer något.

o i fredag's va vi bara hemma hos mig, jag.arton & adelina. bara spelade spel o så.
sen lördag's  va vi hemma hos adde o firade hennes födelsedag mysmys. o vi blev rätt så fulla. haha ! sen stack vi t s en stund.
söndag tog de bara lugnt för mådde dåligt hela natten va helt seg fan skit trött. vid tolv stack vi t s o kollade på film o så sov ja där.
kom t adde idag, o nu sitter jag här .
men vi hörs senare.. PUSSPUSs

/ yaSso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback