»4/1-10 - nosleep.

2010-01-04 @ 05:28:46

»05.21«
är vad klockan är o jag kan nt sova.. lyssnar på birthdaysex. underbar låt! o hittade världen's skänaste låt. sex with my ex. HAHAH! de va lite kul för snacka me mitt ex me så va tvungen o skicka den:!
men han tyckte ja va sjuk, xD men de är jag!
& vår låt tynisha keli - my everything! jag lovar dig kommer aldrig glömma dig älskling kommer alltid älska dig! även om de nt blir vi ! du i mitt hjärta always and forever, habibi <3
imon hoppas jag på o dricka me mina nära o kära.. bara lugnt så fan hade suttit bra. o kanske träffa han.

vad ska jag skriva, fan kan nt sova.. för jag vaknade så jävla sent. OH !!!



tonight i having sex with my ex. baby you the best. you make me feel good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback