»8/12-09

2009-12-08 @ 03:09:34
 

  Ω 

 shue alla fula människor som läser min blogg!
ni som är snygga hejsan!

aja nu sitter ja här hemma o dricker lite kaffe, o äter choklad.. o har inget liv helt enkelt.
vart ute me lite benga folk innan, min grabbar mergim o nerdin. cooola killar.
hehe så kom kb,bonty o ian.. o såklart så va kasko me, min stolhet. om nt han juckade på alla haha, bästa när bonty kom o kasko sluta nt verkligen vill ha hans ben. haha så jävla söt hund ja har. o han säger förlåt för han syndat o vill verkligen komma t hundhimlen, fast han  e ett litet monster.
 imon ska ja t stan köpa lite julklappar t min familj men vet ju nt va dom vill ha, fan va lamt.
natalya fyller år på lördag så vi ska på barnkalas, har köpt massa fina saker t min lilla älskling. 2 år blir hon!

 

 aja typ att jag ska skaffa grillz, elr va tkr ni? hade vart nice!

 

vad tycks? yasso the G, abooeww.. to hoot !! ^^



haha mitt ex's tjej ville bli vän me mig på facebook, haha döda mig! efter ja knulla henne up o ner, nej men ska nt överdriva, (hehe :$) efter vårat bråk  o vi hatar varandra. skäms hon nt.
knass hon är & skämmig o ful o hahah ni som vet vem hon är kan resten om henne -..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback