»30/3-10

2010-03-30 @ 22:56:49

tjenare nu är jag tillbaka, den bästa av dom bästa ! (:
ska börja blogga igen för har äntligen fått tillbaka mitt internet, kändes helt tomt utan de fan !

aja knas hela veckan.. aså har varit allt denna veckan; glad,ledsen,lycklig,olycklig,snygg,ful,kär & allt.
aså de är knasss.. men men de är la så livet ska vara.
skulle t danmark idag men de blev nt av för dom tre musketörerna klantade sig grovt. vänta bara! -.-
så nu sitter jag hemma ensam för de.. haha (: väntar på mergim vi ska ut o ta en cigg.  o ring arton 10fucking ggr , han svarar nt. kommer döda dig! vi ska t gekås imon tänkte ja,  haram o skita i sin bästavän!
jag ska dit med adelina iaf. kommer bli skojskoj!
på fredag ska jag ha en påskfest!  hade de en gång när ja va skit liten hah (:
o lördag blir det tjejkväll hos adelina myspys, wallah.

saknar min baba, som stack t tunisien förra veckan. hoppas du har de bra, jag älskar dig mest på denna jord! DU ÄR MITT LIV, O DET SVÄR JAG PÅ!
MAMMA DU MED, KÄRLEKEN TILL ER TVÅ ÄR TVÄR STOR!

aja nu ska jag ut med mergim, (:


CHACHA! / YASMINE
»


Kommentarer

Postat av: Jonna

nemen så söööt , så du ska te gekååås o loda haha ;D

2010-03-31 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback