» 7/11-09 . helkul igår.

2009-11-07 @ 22:13:03

 hejsan på dejsan bloggen!!
 helkul kväll var det igår vi hade så jävla kul , sjukt! började med förfest, ensam tjej då med mina grabbar fast det var ju tjejer på festen så det löste sig.. sjukt kuliga brudar med! trodde faktist nt de skulle va så kul!
började dricka där och så blev faktist full ganska snabbt (fjortisvarning) .  haha  sen gick vi vidare till grand som var helvilt.. helt proppat med folk vi gick lite före i kän för den va riktigt lång. ^  sen när vi kom in direkt dansgolvet vi dansade hela tiden och hade skit skoj ! ALLA LÅTAR SÅ BRA . 
längesen jag hade så här kul faktist. 
sååg världen finaste kille. han kommer alltid vara de ! SÅ VACKER .
 sen efter festen var slut så stack vi t nebo o hämta artOns jacka jag gick på mina sockar hade dansat i mina klack så länge att ja nt kunde gå t sist, :( *
sen gick vi vidare och sov hos en vän . myspys (:
vaknade idag av värsta huvudvärken och bara ville hem så stack vi t stan och jag tog bussen hem därifrån och bara vart hemma och softat typ tills nu pallar nt göra något fan ^             (: 
  här kommer lite bilde me från förfesten igår! har tyvär inga bilder från grand men det kasnke kommer snart får vi väl hoppas. (v.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback