» 6/11-09 -myspys kväll me homo.

2009-11-06 @ 10:06:48

hejsan bloggen!
förlåt att jag nt har skrivit något igår , men var väldigt upptagen me mina två homosexuella vänner. vi kollade på film såg bästa filmen någonsin monster vs aliens .  den var sjukt bra sen såg vi på the proposal . igår så va jag i stan med arton och josefine , hittade sjukt snygga skor var bara tvungen och köpa dom, ska ha på mig dom ikv till grand, kommer bli fetast festen med fetaste folken , och då menar jag feta kolla bara på arton och nebojsa. sötaste <3 
just nu sitter jag på min webbdesign, dör mah god.  pappa betalar lixom för denna lektionen men den är billig 100 per lektion i 1 timma, alltså det är ju ingenting lixom, för jag är ju sån som älskar och göra nyttiga saker för pengarna som när jag sitter här lixom så lär jag mig hur man bloggar och är skit stolt att jag kommit hit jag är idag.  
såg en skit söt kille nyss han typ blinkade sådär sött mot mig mig, visste nt hur jag skulle göra, jag ramlade rakt framför han  , och då hoppar han bara över mig som att jag nt finns och jag lixom , vem är jag i falkenberg?! de vet ju alla jävlar . och är sjukt trött på det, men det ska nog blir förändring på detta samhälle vi lever i idag. 
 
iaf back to about tonight.
ikv kommer bli hel vilt ska förfesta med mina sköna grabbar (: 
så drar in t stan vid sex fixar drickan och allt sen dra vi t festen. 
sen när vi festat lite så drar vi t grand. stället där allt händer. sjukt mkt folk. 8 bussar från varberg kommer , och halmstad kommer oxå. kommer bli mkt bråk men de är sånt man får ta. 
kommer ha så kul min lilla bebis har fått körkort , och hoppas han kommer, de kommer bli skit kul, turken <33  
BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE TROR xD  

nu iaf sitter här iaf med artonio & co. han sitter och tror han kan skriva snabbt medans de tar 5 min och skriva en mening. men men ^^  han är lite speciell elr aa nt lite jävligt mkt faktist.
snart är de lunch blir skit mat, biff med sötsur sås . usch ! svenskar o deras mat dom tror verkligen dom kan laga mat men sanningen är den de kan dom nt . jag har nt emot svenskar eller så, men har emot hur dom lagar maten.  ja menar blattar är lixom gjorda för att laga mat, kolla albanernas mat, mmh SÅGOTT!  pitë pasul . araberna.. taboule bästa köttet, lammgryta  .. allt är så gott medans svenska lagar , köttbullar och potatismos okej de funkar och äta, om man lagar de rätt men de är de dom nt gör, skäms svenska folket. skäms.

uppdaterar senaree. 

    
(v.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback