»15/11-09 - skönsöndag.

2009-11-15 @ 15:11:55

»hej snyggingar!
söndag idag det blir en slapp söndag även om vi är lediga imon! men orkar verkligen nt göra något. kanske ska träffa adelina sen. så får se vad vi ska göra förnågot! nu håller jag på & laga mat. (kött,potatis&brunsås) .
ska bli riktigt gott! & jag som går hotel&restaurang jag ska va bra på laga mat, vilket jag är. (:  

nu har jag precis ätit håller på o föra över låtar t min lillebror's dator men fan va segt de går, döör!
men aja imon ska jag & arton t varberg får se om de blir fler än vi!
kolla lite kläder som sagt jag behöver nya kläder!

säg lite bra musik?
här är vad jag tkr är skön musiK!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback