»12/11-09 - halmstad

2009-11-12 @ 13:53:14

tjenixen bloggen.
ABOOOEEW !!
vaknadade nyss.. försökte göra hål i näsan men kom nt äns halvvägs ja e så feg. :$ måste bli modigare som min bästis artOn. han vågar fan allt.. men fattar nt hur :O
aja sitter här med arton nu och dricker kaffe, sjukt uppigande för vi ska t halmstad och kolla lite kläder falkenberg har ju nt så mkt fina kläder, o så hitta lite.. men halmstad har ju mkt , behäver nya kläder fifan !!
så får se vad jag hittar .. eller om jag hittar något, arton behäver med nya kläder så vi får se om vi hittar något najsigt. (: ville ha me oss johanna men hon kan ju nt den lilla fisen, x) arbenita hänger me iaf, så vi ska dit om en timme skojskoj!  jag har blivit halft blond de är nog de fulaste jag har sätt så jag ska färga håret svart ikv. bästa lovar er, svart för jag är ju afrikan , så de är hårfärgen jag ska ha ! :)
aja ska börja göra mig i ordning nu iaf ! så ni får ha de gött så länge så fortsätter blogga till er senare !
 så hoppas att jag hittar något fint i halmstad (: 


»halmstad med mina babes (v.
**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback