»12/11-09 - kvällsblogg

2009-11-12 @ 23:56:57

 tjuu!
how you doing ?
är sjukt pigg så nu kommer de komma ganska mkt här !
vi stack t halmstad som vi bestämt , och vi var hungriga direkt när vi kom dit så vi stack t mcdonald, så pinsamt för de var en kille där utanför som ja typ snackat mkt med, o mitt hår va ju blond/orange så jag skämdes som en idiot, och jag hoppas nt han såg mig för de hade vart pinsamt som fan! iaf första affären vi gick in i h&m hittade massa snyggt faktist men köpte bara två tröjor en jätte söt med mimmi&musse på & en vanlig grå tröja! sen gick vi vidare kollade cubus hittade skit snygga jeans så jävla snygga var bara tvungen o ha doM! så dom blev de ^ . vi kollade DNAskor med dom har alltid snygga skor i den affären men har precis köpt nya skor så sket i de. va inne i carlings med hitta skit snygg jacka men köpte nt den "/. men hade velat ha den i svart för den va olivgrön de va de ända ja nt gillade me den fan!  sen stack vi hem med bussen vid 5 typ så stack vi hem t arton & käkade hans mammas lasange, skit god var den, men som sagt blattar vet hur man lagar sin mat! vf har vi nt blattar i köket i skolan fatta hur god maten hade varit kolla nu fan , potatismoset är fifan vatten , uffe helt nastyy! läär er fan . :S
förutom min mamma hon är bäst i köket jag svär, mah mama ! 
 sen tog jag bussen hem med andreas för han skulle endå hem så vi tog tsm .. så han precis med den andra bussen hem! kom hem så färgade håret svart & nu sitter jag här med min älsklings tröja G-unit som jag fick av han . & lyssnar på prima j - corazon.!
 aah just de såg min babe idag med! vem är han vill veta så sjukt snygg han är (: vet iaf vart han åker xD
haha fan vill typ festa imon men jobbigt eftersom de är skola på lördag så alla kommer typ ta de lugnt imon o så!  & det blir bog fest på lördag ist. imon ska jag hänga me min bästis (arton) t stan och shoppa så vi får hoppas vi hittar massa snyggt t han, men vi hittar säkert. skön stil har han ! (v.



tröja med musse&mimmi tryck : h&m
vanlig grå tunntröja - h&m
gabriella lace top - ginatricot
slitna jeans - cubus.





**

don't worry your not alone
baby those days are gone 
i promise you it'll get better
corazon a corazon.





»أنا أحب أمي وأبي











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback