» 9/11-09 - skolan

2009-11-09 @ 10:36:04

  hej mina kära blogg läsare !

just nu sitter jag i skolan med arton o johanna, the G's ..  patrik sitter här bakom mig men han typ ingnorerar mig totalt, but i don't give a fuck,  nu ska vi iväg och äta thaimat, som dom i thailand gör ofta.. mkt risi. artons favorit  tjej är thai.. hihi ^ men han kan nt få henne för hon gillar bara thaikillar o hon heter thaihida. 
men ja önskar han all lycka med henne för han ska typ vänta t han fyller 18 o operera sina ögon, o han fyller år 23nov så de är nt så långt kvar..  o då kommer han få henne ! fast thaiar e jävligt korta så då kanske nebojsa borde satsa på bruden ist.  
AJA NU ÄR DE LUNCHTAJM !  SO CALL ME ON MY PHONE : 0767095539 .  

BAAY MY FRIIENDS, I LOVE YOU ALL BITCHES & HOES! PEACE BREE !        (v.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback