» 9/11-09 - nebojsa är söt

2009-11-09 @ 22:39:48

shu bloggeen !
vaknade för en stund sen somna direkt när ja kom hem helt död. så vet nt riktigt om ja kommer somna ikv me ja hoppas de för måste orka vara i köket imon. ja e kungen i köket, lovar er.! BÄST PÅ LAGA MAT!
 vi stack lite t kris efter skolan jag och arton o träffa söta sus, mysig e hon .. helt såsöt! 
 ja har vart flum hela dagen nu jag är helt lugniish ska bara softa, sitter och dricker apelsinjuice.. vet nt varför för jag hatar de.. och äter toblerone,  ja vet suger på och stava men men ^    :8
imon ska ja mysa med arton o julia längtar redan.. dom e mina riktiga bitches dom som verkligen finns. & UTAN ARTON VEM ÄR JAG ?           NI VET NT ÄNS SJÄLVA !!       VI ÄR BÄST TSM ! BOOOM ^^
 
medina mina bröder, dom vet sin greej.. älskar er mina storebröder. to much love. [v.

& lite om den bästa av alla neborsta .
HAN ÄR SÅ SÖT ATT MAN BARA VILL ÄTA HAN VISST?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback