» 5/11-09 - nosleep.

2009-11-04 @ 22:55:24

 tja!
var vaken rätt länge inatt somnade vid 5, och orkade nt gå upp så jag missade skolan som vanligt men jag sjukamnälde mig. imon måste jag verkligen dit har bara 3 lektioner ändå. Och sen ska jag köpa mina snygga skor. dör för dom sjukt snygga. ska ha dom på fredag, då är de grand. FEST!!
idag har jag iaf åkt in till stan och träffat arton, vi va i stan kolla lite kläder köpte två väskor och två armband. och så träffa jag sötnosen och löste allt me han och nu är vi vänner och ska kolla film imon , mysiigt.! (:
sen idag har vart rätt slappt kom hem gjorde pasta me korvsås. haha någon sås jag typ kom på själv. nu måste jag fortsätta plugga naturkunskap har ju prov på fredag. undra hur de går. hoppas verkligen jag klarar de för ligger efter i så mkt. nu ska jag ta o snacka me snyggingen på msn (:
& min arton vaknar nt fan. har ringt massa men ttror han sover för han har nt sovit på hela natten stackarn.
& bilder börja typ komma upp på fredag, iaf första partybilderna o dom kommer vara riktigt nicee. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback