»30/11-09 -första advent

2009-11-30 @ 03:12:07
»hejsan
mysigt me första advent idag skulle t stan egentligen men de blev nt av, för ja sov förlänge som vanligt.. haha ^^ sitter o tittar på dhw, alltid lika bra fast är fortfarande på säsong ett, svin bra! idag har ja nt gjort så mkt bara softat me min lillebror. sötnosen min! snacka me arton lite innan hoppas han blir bättre, vi kanske ska ses imon hoppas!
imon ska ja vakna tidigt så jag kan dra t stan o sola o gå förbi skolan lite sen se va som händer!
tisdag ska ja t halmstad med naile ska piera min tunga me e lite rädd, haha men de  ska nog gå bra! & pappa lär ju döda mig om han ser den så de ska va min lilla hemlighet.

vet nt riktigt va ja ska skriva, har nt så mkt o skriva.. men skriver snart!
KISSKISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback