»21/11-09 -

2009-11-21 @ 14:44:11

 

 

tjenixen!

förlåt för dålig uppdatering har varit lite upptagen igår stressat mkt o sånt! iförrgår så bestämde jag mig för att nt sova för kl var så mkt så jag tänkte jag kommer nt vakna dagen efter, men kl 7.00 så somna jag & arton o dom ringde men jag vakna nt sen vid tolv va jag tvungen o vakna fixa mig fort o åka in t stan! men de e ju yasmine vi snackar om så jag missade bussen och var tvungen & gå t stan. så jag messade shilo så vi träffades blev skit glad nt sätt henne på evigheter fan va söt hon är! iaf hon hängde med t kris ett tag o så stack vi t fabo för o se om vi kunde få hyra lokalen elr jag skulle hyra den lokalen utanför mig! men man skulle kommit in tidigare sa dom så nästa vecka ska ja hyra den för arton fyller ju 18 på måndag, karim med!! GRATTIS! iaf efter fabo så stack vi t halsmstad , arton hade hittat ett par skor han ville ha så jag hängde me han självklart. fast jag var helt död! haha ^ sen åt vi mcdonald med. & o jag hitta två tröjor på h&m, örhänge & en klänning på gina, sen stack vi hem & arton hoppade av i slöinge så jag åkte vidare sen när jag kommer t stan så har jag missat min buss hem så går de en annan hem t mig springer efter men jag hinner nt me den så fick gå hem med!! snacka om trött, haha sen stack hem duscha åt & fixa men sen stack jag t kris o mötte alla vi hängde där hela kvällen men de va soft faktist! vi hade skit kul!! peppe kom med, älsklingen<3 sen kom nebojsa & joe coolingar, sen när jag skulle hem va de punka på min moppe "( , kom hem satte mig lite vid datan sen gick jag o la mig & vakna typ för 15min! '

idag vet jag nt rikitgt vad som händer, kanske dra t varberg o se "new moon" , men jag har ju nt sätt ettan, menmen får se sen skulle vi typ dra o käka & kasnke festa ikv jag vill iaf festa ikv är sjukt sugen!! ska kolla me syrran! (v,

hör av mig sen, ciao (.k"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback