»19/11- hjälp?

2009-11-19 @ 22:02:14

tjabba bloggen!
arton's favorit ord right?

fan va sur jag är vart ska livet ta mig? fattar nt riktigt , blev utslängd från skolan kan nt gå iv för då blir de tredje året jag går där.. & dom säger jag nt är redo för o gå iskolan kan de va så kasnke?! aja fattar nt orkar nt bo kvar hemma heller mellan två personer som en gång älska varandra fattar nt, hur man en gång kan älska & helt plötsligt hata varandra ? funkar dt. innerst inne lär man nog älska varandra? men jag vet iaf jag behöver vara ensam ha något eget ska söka jobb från o med imon jag hoppas jag får om nt jag sa flytta med pappa t tunisien. jag får se hur de blir. jag är så jävla trött på allt!!



»ber gud om hjälp«




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback