»19/11-09 - sovitsjuktmkt.

2009-11-19 @ 17:23:08

tjululu!
aså det är helt sjukt sov ju nt alls iförrgår så jag stack t skolan så somna jag när ja kom hem direkt vid halv fem sov t kl tio, va vaken t ett somna o vakna nästa dag kl fem alltså nu!
så lixom vad har jag o skriva i bloggen förutom att ja sovit!
nu sitter jaghär och dricker kaffe för o vakna  upp lite, tänkte fixa naglarna! har fått lite mer nagellack av mamma idag! såå ska fixa lite! <33
Ohoo imon ska de bli fest för min lilla sötnos arton fyller 18år (:
SÅ JÄVLA SKOJ!!


uppdaterar senare! kyssen. »
 

haha så jävla söta vi va där!
så småå, kolla min lilla babe med kasko!
JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG ARTON HAASANI !



BÄSTA VÄNNER FÖR LIVET!
LOVE YOU 4-EVER HABIBI! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback