»18/11-09- softdag

2009-11-18 @ 00:34:06

namen hejsan bloggen !
how you all doing? sitter här o fixar mina naglar nybörjare, suger alltid i början på allting varför lo? flipp! hoppas ja blir grym på naglar för de e något av de sexigaste en tjej har, grrrr .. har gjort 4 st så jag har 6kvar, men detta e typ såhär nybörjar naglar. men får se hur dom blir, hoppas de blir bäst  ! xD
ska in t stan imon o köpa nya nagellack & nageltillbehör o så. har ju bara lite men behöver mkt mer. fan sover aldrig på nätterna mer, nu är kl kvart i 1. & jag ska gå lägga mig vid 1, så jag orkar upp imon fan. missade ju skolan idag med, så de har bara varit en slapp dag. naile messade mig vid 7, typ så vart me henne t nu! fan va skoj vi haft, saknar tiderna med henne hon är så underbart söt! min naili . (v.
o evk imon elr aa idag hoppas de går bra är bara så rädd att dom slänger ut mig vad gör jag då lixom? fifan. hoppas jag får va kvar o att jag få byta t arton's klass de hade vart mkt roligare, o då kanske jag hade skött mig lite bättre fan men aja^  nu måste jag sova nära&kära!!  PUSSSS!






NAILE - SNYGGAST!
FÖR TYP 3 ÅR SEN. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback