»18/11-09 - såglad.

2009-11-18 @ 05:21:54

uhuhu. så glad men så trött också!
kan äntligen använda min LG touch mobilen igen så glad! älskar verkligen deen. den har stil! & så trött jag är men ska nt sova för dom kommer jag nt orka gå t skolan o de måstee jag orka för annars kommer jag bara få massa skit o de pallar jag nt, har möte ju!
håller på o fixa mina rosa naglar, nu satte jag bara på mig lätta naglar med fraskmanikyr så la ja t blommerna på naglarna själv!

aja vi hörs senare! 





















Kommentarer

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Kate Voegele (; underbar version av hallelujah <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/kate-voegele-hallelujah.html#comment

2009-11-18 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback