»17/11-09

2009-11-17 @ 17:27:34
»godmorgon bloggen!
nu är kl halv sex & jag vakna för en halv timma sen ,hur? fattar nt jag somnade vi tre igår o vakna fem.. jag missade skolan O.o  . o ja sjukanmälde nt mig . nu kommer ja få problem imon har jag möte me rekorn,lärare kurator & hela bunten ska se om jag får gå kvar jag hoppas verkligen jag får gå kvar. men man vet ju aldrig!
o så läste jag min favorits blogg nyss foki !
om en tävling så är med i den nu! man kan vinna en iphone men stor chans att jag vinner, xd
hah vinner aldrig fifan ! :/ var nära på o vinna en mobil i stan man tävlade vem som skrev snabbast sms, ja låg etta, en timma innan tävlingen va slut kom jeton o han tog min plats fan va sur jag blev, HAHA xD kommer ihåg de.
sitter lyssnar på mariah carey- we belong together.  typ att jag nt tror på kärlek längre! den är bara jobbig. har nt äns kärlek i familj hur ska jag finna den då?  what's love egentligen?  fattar nt den ända jag vet är att de gör ont ti slut.

jag fixade naglarna igår men blev nt så bra så ska försöka idag med, de krävs ju träning o de är värt de.
så ska lägga ut en bild sen på mina söta naglar, om dom nu blir söta, xD    

är med i tävlingen på http://.fokis.se














Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-17 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback