»16/11-09 - feeling good, feeling jävligt good.

2009-11-16 @ 21:12:39

»hejsan bloggen !
har nt hunnit skriva idag, för jag vaknade en timme innan jag skulle ti varberg så hann verkligen nt.  så fixade mig och gick upp ti bussen där jag träffade söta naile! alltid lika söt hon skulle träffa sin kille i varberg så vi skulle me samma buss, sen kom martini hon skulle me t vbg. arton&sandra var redan på bussen så vi träffade dom på bussen som vanligt vi fula oss alltid ahah alltid lika kul me mina blattar. always and forever. hoppas jag har er hela livet.  för de hade verkligen vart underbart.
sen kom vi t varberg, & gick o kolla lite affärer dom vanligaste typ.. hittade lite linnen,skor jacka o så!
sen fick vi för oss o dra t ge-kås så vi tog bussen från varberg t ge-kås köpte lösnaglar & nagelack ska börja fixa coola naglar o så får se hur det går om jag kan bli något bra! (:
testat en ny frisyr den blev faktist jävligt grym för o vara första försöket & jag gillar den verkligen!
en liten rosett på huvudet! melikeitalot.
imon ska jag vara i köket kulkul*

här kommer lite bilder på mina kläder jag köpte idag i varberg!















nu testade jag mitt hår med rosett på huvudet diggar de!
här är två bilder ;





jag har piercat näsan igen! så nu tror jag att jag ska behålla de brukar alltid ta ut de vet nt vf. tkr de snyggaste stället o ha piercing på är näsan ! (:
& gjort en söt liten blomma på tanden!





nu ska jag försöka fixa lite snygga naglar, vill göra naglar i typ denna stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback