»14/11-09 - mktflipp.

2009-11-14 @ 16:03:35

  

shue.
vad händer? är fett irriterad på allt jävla äckligt folk vi har här i fbg, folk som snackar skit om varandra hela tiden, vågar nt stå för va dom säger är extremt falska & värst av allt dom som snor av varandra.
ah iaf vakna för en stund sen som sagt fett flippad. + att ja nt får in mina låtar i min mobil, :S
ooh så sur jag är..
aja hoppas de blir fest ikv är faktist sugen får hoppas att arton kan komma ut idag ..  vill fan göra något pallar nt vara här fängelse jag svär .. hoppas jag kan få egeet snart ska t soc på måndag så får hoppas dom kan hjälpa mig för jag kan nt bo här mer.. får psykos här jag svär.
ska upp och städa mitt rum me mina gamla musik efter som ja nt får in ny musik. fan^
sen ska jag in & duscha fixa mig o dra mig utåt de finns alltid något, nt så kul kasnke drar ut på zäta's ikv elr nåt, hade vart kul, ifall arton nt får dra ut så kan jag ju dra dit & tråka utan han. men han brukar lösa de så . hoppas han få komma ut idag. 

jalla baaay hoe's  (:         / thayasminelejmi


 

» i'm real «









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback