» 14/11-09 - kvällblogg

2009-11-14 @ 01:02:15

godkväll mina käraste «

kom hem för en stund sen vart med arton vi skulle på fest men hade nt pengar med mig elr var festklädd så kände nt riktigt för de, så vi bara tog de lugnt! imon är de skola ju vet nt riktigt om jag ska dit, lite segt ju kl är rätt mkt & vi börjar halv nio, så måste ta bussen halv åtta för de går ingen senare -.- , iaf hoppas de blir fest mot kvällen imon är riktigt sugen på de, fifan hoppas vi hittar något för arton kommer ju nt på något men har faktist sjuk mkt lust me typ zäta's eller grand något kul!

» LIVET LEKER ! «
 
nu sitter jag här och gör nt ett skit vet nt riktigt vad jag ska göra funderar på o baka något gott med vad?
typ kladdkaka de är alltid likagott.

aja nu ska ja gå & baka !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback