»14/11-09 - hemmakväll.

2009-11-14 @ 22:33:35


tjululu .
sitter här hemma nu bara det blev inget festande men mys o vara hemma. borta bra men hemma bäst de är så man säger & de är så det är.  sminkat mig två ggr idag för trott att vi ska festa sen att vi nt ska sen att vi ska. aa arton kan du nt komma in på msn nu dör här vi datan me kasst folk ingen kul o snacka me. funderar på kolla film me lillebror. ooh fitim bjöd mig på fest nu, sötis men kan nt gå ut nu -.-  . orkar nt sminka mig heller. adde bad mig komma t robin men orkar verkligen nt. även fast de är en lördagkväll man kan nt va ute o springa hela tiden, säger min pappa & han kallar en sån som gör de luffare.

så fin text jag läste igår som laila hade skrivit i sin bdb, om sin mamma helt jävla underbar börja nästan gråta & allt hon skrev va sant man ska va glad om man har en mamma o ska nt ta folk förgivet speciellt nt sin familj. familjen är de viktigaste man har i livet. min familj är mitt allt. kommer aldrig sluta älska dom o ingenting i världen skulle kunna komma mellan min familj, inshalla ..  älskar er ti döden (v.

imon hoppas jag på en soft dag me grabbarna . haha joe vill se bio jag med. hade vart skoj o se 2012 men min lillebror o jag ska se den på bio den 22/11.
men så olika verkar också bra. så kanske kunde se den? aja hoppas på myspys me grabbarna imon!

arton.joe.nebojsa.adelina.ana. - ni är fett grymma .
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback