»13/11-09 - fredag den 13:de

2009-11-13 @ 09:53:06

» hallå kött & blåbär.
sovit en och en halv timme idag, så är lite halft trött, men ska orka skolan lovat mami, gick t naturkunskapen vi skulle se en film men hon fick nt ingång dvd:n så vi gick sluta, göttans. så nu sitter jag på webbdesingen , matten är med inställd idag så har bara svenska&engelska fifan va skönt ! sen ska jag hem och sova så ska vi typ softa bara för vi har skola imon .. vi ska typ va i köket och servera!! ska pierca min näsa sen fett najs! och arton överläppen tror de kommer bli rikitgt snyggt!  nu har vi ingen lärare heller så arton är våran lärare, han hade typ aldrig passat o vara lärare för han har för mkt attityd tycker vår lärare iaf, dom tkr han ska gå o prata me någon för sina problem, alex här framför så sexig, aldrig sätt sånt hår innan hur gör han tro? ska ta reda på de.
kor gillar gräs arton hasani också!
vet nt riktigt vad jag ska skriva funderar på dra t kris o träffa mina babes! susse nr 1, grymaste guzzen ja svär.
i'm in love, kan fan t sluta tänka på han killen han hade vart perfekt, jag lovar er! VILL HA! & NU! <3
idag är det fredag den 13:de, betyder ju otur men får hoppas attd e nt händer något , hihihi ^ det är min mammas tur dag så då borde de va min med , typ elr?! får hoppas det, mina fula grabbar sitter och lyssnar på en liten kille som uppträder micheal jackson's låt, på youtube.. och jag får nt äns snacka så nu blev allt jätte jobbigt och han va nt äns lika bra som mig på och sjunga men men dom verkar ju tycka om han , han sjunger låter "who's loving you" . jag tkr om han i so you think you can dance, som dansar som michael jackson han dödar mig me sin sexiga dans, jag vill verkligen lära mig dansa som han & vill lära mig jumpstyle!
mat om 15min det blir scnitzel,kulpotatis & champinjonsås .. de blir faktiskt god mat frågan är bara hur smakar den? för vill nt säga som ja brukar, ni vet vad jag tycker,
O.o

ska vidare nu , bloggar mer sen på kris !
ÄLSKARER MINA NÄRMASTE!                  MYCKEKÄRLEK / YASMINELEJMI




snygging






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback