»11/11-09 - morgonblogg

2009-11-11 @ 08:21:56

godmorgon bloggen.
hann nt skriva något igår för arbenita snacka me sin man hela kvällen igår så jag skriver i dag ist.. vi började kolla på film igår fast vi såg nt hela filmen vi kollade på bringt it on - fight to the finish . älskar den kommer aldrig tröttna på filmen hon är så sjukt het christina milian , hon är tvär sexig. älskar mina babes jag kollade på filmen med arton,arbenita & julia. maah babes forever. vi har alltid kul tsm. och de kommer vi alltid ha. är me arton nu i skolan ska träffa julia senare vi ska dra och shoppa lite, får se om vi hittar något , finns inget fint i fbg typ aså kläder o så!
nu sitter vi på webbdesing vi ska göra en egen hemsida som får handla om vad vi vill men vet nt riktigt vad min ska handla om men ja har ju bra fantasi så jag kommer nog på något kul, men tror den ska handla om pussycat dolls , typ som o göra deras hemsida, men mest ska de ju handla om nicole scherzinger så klart. hon är bäst & snyggast!
vet nt riktigt vad jag ska skriva t er, men jag har alltid något kul och skriva bara att jag kommer nt på just nu..
vi fixade våra tänder igår iaf, me lite blingbling, ni vet de som är inne just nu, är man snygg så är man elr va säger du arton?! vi är la fifan snyggast på skolan typ. can't help it , sry ni som tar åt er..  xD

**


much love too you all (.k'



mina älsklingar, jag älskar er & de svär jag (v.

**



arton's grillz .
this is why we're hot .
knäcker brushan.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback