»11/11-09 - kväll hos arton

2009-11-11 @ 21:14:03

hejsan bloggen.
hinner nt skriva så mkt men skriver lite vart i stan och shoppat sönder hitta massa fina kläder faktist. och hårfärg blont' men de blev nt riktgigt som jag hade tänkt mig , fan är typ blond där uppe o lite där nere o resten är brunt, orka att de ska vara så svårt och färga håret, aa när vi skulle hem iaf, hoppas på fel buss så pinsamt för jag stämplade mitt kort o allt sen bara säger dom ti mig att de är fel buss, så pinsamt så jag fick hoppa ut o ta den ijämtee.. som ja skämdes jag svär. sen på bussen kom sjukt fin kille in, alltså helt perfekt brun va han,svart hår med inbakade flätor och helt perfekt stil han hoppa av i slöinge måste veta vem han är dööör, så jävla snygg han va.. vill ha som fan ! ^^ riktig sån freschiing sväär (:

LYCKLIIIG!
BAAAY BABE'S (k.

mina nya kläder !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback