»3/12-09

2009-12-03 @ 22:41:21

cha!
idag är de 3dec. snart är de julafton, mysigt. hört att alla ska t club nordic typ vill me dig ju, hade vart sjukt jävla skoj men tror nt jag ska dit fan! sen är de grand me fast de e ett tag kvar ifs..   men längtar, sry nt uppdaterat på länge, hihi ^^

igår va jag lite överallt, haha med arton då vi är som siamesiska tvillingar, aså vi sitter ihop, vi är nt missbildade elr så. kollade runt lite arton hissa massa fint, två västar typ, vet snygg tröja, o örhänge navelstav , aa massa iaf. jag hitta typ inget igår, va nt sugen på nåt nytt, hihi. så vi bara chillat i stan o så,
samma sak idag va me arton & min lillebror julian, vi bara hängde så softade.. köpte godis o så missade jag bussen vi frös också de är sjukt kallt ute nu fan! dööööööör . haha xD

IMON BLIR DE FEST! YAO !!
SHAKE IT, BUT DON'T BREAK IT BITCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback