»1/12-09- 1dec.

2009-12-01 @ 06:23:03

»shena.
idag är de första december. har ju nt köp chokladkalender, gör de varje år måste staffa mig en idag. ska t stan vid tio för jag har möte, ju sen hstd. jag ska göra hål i tungan men ja vet nt om ja vågar, haha xd men ja måste våga ska träffa min saknade älskling med, babak! saknat han så mkt!!
o så ska vi käka något gott, hoppas de blir en bra dag även om jag är lite ttrött, haha.
sitter o kollar desperate housewives, men ja tror nog jag ska köpa alla boxarna och kolla!
städat lite de behövs ju här hemma! & ja ska t soc, tror jag tar de på onsdag. jag ska kolla om ja kan få eget snart, pallar ju nt bo här mer, vill bara ha något som är mitt ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback